May 11, 2015

4 days to go

Assalamualaikum

Kau tahu apa yang 4 hari lagi? Result final exam Uitm wei. ketaq giler ketaq giler. Dah la aku dapat mimpi macam-macam dua tiga hari. Menyesal bakhang study last minute, satu sem main-main. Ya Ampun. Taknak repeat --" Ha, goodluck buat student uitm. Buat budak politeknik, seghonok la engkorang dapat result awal. Btw, goodluck jugak. Wishes ni kena separate sebab nanti perasaan bercampur baur kalau mix sekali. ahaaakkss.

Sekarang, mandi tak basah. Tido tak lena, makan tak kenyang. Padahal dua bungkus maggie kau makan Nurul. Nampak sangat bohong kat situ. Mandi tak basah sebab malas nak mandi. kahkah! Tidur tak lena sebab tengok runningman -..-" kau ghase nak pelempang tak budak ni. huhuhuhu!

Semalam mimpi paling awesome aku dapat berlainan mimpi dengan sem lepas. Hambik kau mimpi bagai. haha. Aku mimpi, aku kena repeat 3 paper. Kau bayangkan kalau repeat 3 paper mahu tak D1? kau tahu D1 tu apa? Dismiss forever! kah.Dalam mimpi tu elc aku dapat R? kau ingat runningman? tiga subjek yang aku target tak lulus, semua berkecai.. terkilan wei, ni baru mimpi.  Rasa insaf membaluti segenap hati. aicewahh! Sem lepas punya mimpi dapat tiga point something padahey sipi-sipi je nak dapat tiga pointer. kahkahkah. Kalau repeat sanggup, dismiss tak sanggup. Tobat takmau wei. Satu subjek takpela, ni tiga terus. haha

Hope so, aku dapat yang lebih baik sem ni sebab sem ni paling serious even semua kerja siap last minutes and hantar assignment pun last minute. kahhhhh. kau ingat lawak, kalau lecturer tu garang nak mati, takde makna dia nak kasi kau hantar lewat-lewat. Paling baik setakat ni potong markah. Paling garang lempar je assignment kau sejauh yang boleh. Mohon tabah.


No comments:

Post a Comment

Don't Spam. Positive words only, pretty ♥