Oct 13, 2015

semester 3 end

Assalamualaikum.

title tu kan kalau TR HEP nampak memang sekarang dia bagi kata-kata sinis dekat aku. Actually, aku belum habis semester 3, kira coming soon ah. sekarang aku tengah struggle untuk paper last 19 hb ni. wish me luck.

Alhamdulillah, untuk semester 3 ni.. banyak perubahan ketara yang aku dapat tengok. aicewaaaahh! ni bukan taktik nak puji diri sendiri tau. ahahaha! tapi betullah, apa yang kita buat, kita akan rasa. contoh terdekat, aku punya pelajar untuk semester sangat memberangsangkan. dari segi carrymarks untuk semua subjek semester ni semua 30 lebih and 40 lebih. kira macam boleh back up jugak ah markah aku untuk semester ni. nak dapat dekan tuuuuuuu macam slow sikit ah. hahaha, pape pun aku kena berusaha keras untuk paper final.

setakat ni, semua macam haluuuuussss jeh. orang terangganu cakap, bereh jerr. hahaha, semua paper aku study last minute and sampai tak tidur. tu habit aku yang tak boleh tinggal dari zaman sekolah yang perlu di baikpulih. ye aku faham nanti mengantuk katanya masuk dewan exam. serius weyy dia punya lali tuu kalah kena ubat pelali. dah berapa kali aku tongkat kepala dari tersengguk berulang-kali (ayat macam novel tak leh blaaaaa)

perhaps, aku bolehlah beri tips sikit untuk adik-adik yang nak study. hahaha, (tetiba rasa nak kurung diri dalam toilet. dah study last minute, ada hati nak bagi tips dekat orang poooodaaahhh). rasa macam tak caye nak masuk semester 4. mimpikahhhh? hahaha. tetiba rasa poyo teramat malam ni. okayyy la. bye.

No comments:

Post a Comment

Don't Spam. Positive words only, pretty ♥